Juoksuvalmennus

JuoksuvalmennusJuoksemisen terveysvaikutukset ovat valtaisat. Se on tehokkainta kalorikulutusta suhteessa aikaan. Se tehostaa rasvanpolttoa, mutta myös sokeriaineenvaihduntaa, mikä ennaltaehkäisee 2-tyypin diabeteksen puhkeamista. Se lisää mielihyvähormonien muodostumista ja kohentaa mielialaa. Juokseminen vahvistaa luustoa ja ennaltaehkäisee osteoporoosin syntymistä. Kun juokset oikeassa juoksuasennossa, vahvistuvat samalla myös asentoa ylläpitävien lihasten kunto ja siten myös ryhti paranee. Juokseminen raikkaassa ilmassa on mitä parhainta unen saantia helpottavaa ja unen laatua parantavaa liikuntaa. Monipuolinen ja laadukas juoksuharjoittelu kiinteyttää ja muokkaa vartaloa.

Moni kuvaa juoksemisesta saamiaan tuntemuksia seuraavasti: vapauden tunne, läsnä itsen ja luonnon kanssa, meditatiivista, rentouttavaa, ajatukset jäsentyvät, ideat putkahtavat kuin itsestään ja luovuutta parantavaa.

Juoksemaan voit lähteä milloin vain ja mistä vain, vaikka työpaikan oven edestä.

Kirsi_pakaraliike_hiekallaSisällöllisiä vaihtoehtoja: juoksuvalmennusillat, pidempi aikaiset juoksuvalmennukset kohti yhteistä tavoitetta, juoksutekniikka, juoksijan voimaharjoittelu ja liikkuvuus, työhyvinvoinnilliset juoksuillat.

Räätälöidään toiveiden mukaisesti. Pyydä tarjous: sisältö ja hinta.

Toimintaterapiassa tuetaan ihmisen päivittäistä elämää. Elämä muodostuu kolmesta toimintakokonaisuudesta: työstä, vapaa-ajasta ja levosta. Vapaa-aikaan kuuluvat muuan muassa harrastukset, kuten juoksuharrastuksen tukeminen osana kokonaisvaltaista hyvinvointi.