Juoksuvalmennus VANHA VERSIO

Kuva: Suvi Kakko, Lentoa juoksuun, Otava

Juoksukoulut

Räätälöidään toiveiden mukaisesti. Pyydä tarjous: sisältö ja hinta.

Juoksuillat

Luento ja käytännönharjoitus yhdistettynä tai erikseen.

Juoksutekniikkaillat:
Taloudellisen ja rullaavan juoksutekniikan perustat, jokaisen juoksutekniikan yksilöllinen analysointi ja vinkit kehitettäviin asioihin. Näin hyödynnät maastoa teknisesti ja juoksukuntoa rakentavasti. Forward Running –konsepti.

Vauhtia ja kierroksia:
Juoksu kehittyy aivan uudelle tasolle, kun välillä mukavuusalue ylittyy ja hengitys sekä lihaksisto joutuvat ”töihin”. Ryhmässä itsestä saa hyvin irti ja valmentajan ohjeistuksella treenistä tulee järkevä ja eteenpäin vievä. Vaikka vauhtikestävyysharjoitus toteutetaan yhdessä, treeni suunnitellaan jokaisen yksilöllinen kuntotason mukaisesti.

Juoksijan Pilates

Lihaskunto vahvaksi päästä varpaisiin. Keskivartalon merkitys taloudelliseen juoksuun ja oikean juoksuasennon ylläpitoon. Hyödynnetään sisään- ja uloshengitystä liikkeiden suorittamisessa ja rentoutusvaiheessa. Juoksijan pilatesliikkeissä korostuu kehon puolten välinen yhteistyö ja juoksun lajinominaisuudet.